Friday, February 14, 2014

Finally it's FRIDAY!!!

I'm excited because today is Friday.. Kali ni rasa tak sabar tunggu weekend.. 

There's no special reason other than the fact that I'm simply cannot wait for the weekend and looking forward to spend quality time at home with my family..  


Mungkin sebab minggu ni agak meletihkan, banyak tugasan berstatus extremely urgent untuk diselesaikan.. dealing with people memang mencabar kesabaran and on top of that kena ready dengan documentations, evidence, facts and doing some case law research.. Sekarang Court semakin efficient, kes filed tak sampai 6 bulan dah fixed tarikh bicara.. Itulah kisahnya..


Arghhh otak ku letih!!! Seriously letih fizikal and mental I tell you..

0 comments:

Post a Comment

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...