Wednesday, December 31, 2014

Persediaan Persekolahan Tahun 1

Assalamualaikum dan Salam sejahtera to all readers..

Camne preparation persekolahan anak-anak tahun depan? - (soalan untuk ibu-ibu).. Sesi persekolahan tahun 2015 akan bermula (walau pun postponed seminggu lagi). Seawal 15.12.2014 buku-buku semua sudah dibeli. Settled beli buku, terus balut tanpa berlengah lagi. Kiranya persiapan persekolahan anak saya sekarang mencapai 98% selesai setakat ni.

Lihatlah berapa banyak buku-buku yang perlu dibalut.. huhuhu
 


Assistant membantu membalut buku sekolah sendiri.. :-)

Hari ni pula ada Sesi Taklimat untuk pelajar Tahun 1 Sesi Persekolahan 2015 di sekolah anak saya. Wah! Mama nervous dan excited anak masuk sekolah darjah 1. Hari ni my husband pi uruskan sebab cuti saya tahun ni dah habis. :-( Semalam saya sudah sediakan segala macam keperluan. Borang maklumat murid dan dokumen yang diperlukan seperti salinan sijil kelahiran, salinan kad pengenalan ibubapa, salinan slip gaji ibubapa dan 4 keping gambar murid, semua dah ready. 

 


Pagi ni pelajar baharu Darjah 1 ready dengan uniform dan segala keperluan serba-serbi baharu. Alhamdulillah rezeki anak, dapat sediakan segala keperluan mengikut kemampuan, yang pasti masih mengamalkan perbelanjaan berkhemah.

Okay, ini sahaja nukilan saya..
Psstt!! Tak sangka anak dah masuk Darjah 1..
Terasa baru semalam melahirkan kamu Arief Redza..
Apa pun semoga dapat menempuhi alam persekolahan dan manjadi pelajar yang cemerlang, in sha Allah..


2 comments:

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...