Monday, June 22, 2015

Happy Father's Day Dad.. OMG!!!

Assalamuaikum dan Selamat Sejahtera..
Sehari sudah berlalu sambutan Hari Bapa yang secara simboliknya diraikan pada 21.06.2015.. Setiap orang lain cara dia menunjukkan kasih sayang kepada bapa masing-masing semasa sambutan Hari Bapa. Ekspresi paling ganas pernah saya lihat seperti di bawah ni :

Credit to Facebook post

Kalau camnilah gayanya, for sure sampai bila-bila terpahat dalam hati ayah...  >_<

 Dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan Selamat Hari Bapa to my abah.. Setiap hari pun Hari Bapa untuk abah.. Semoga abah dikurniakan kesihatan yang baik.. Abah sentiasa dalam ingatan dan doa saya.. huhuhu sedihlah pulak.. Tak pernah luahkan perasaan camni di public..
 Terasa touching menusuk kalbu..

Okay tak mau sedih-sedih..
Ini sahaja entri saya kali ini..
Selamat berbuka puasa kepada yang berpuasa.. Jaga diri.. 





2 comments:

  1. untung masih ada ayah..huhu...

    anyway, tq drop by my blog n drop ur comment, i follow sini terus ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah wahida, tapi satu hari nanti saya juga akan kehilangannya.. Tak sanggup rasanya hadapi hari itu.. huhuhu

      Thanks sebab sudi singgah & follow..

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...