Saturday, September 05, 2015

BlogWalking satu hobi?

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera to all readers, my blogger friends lama dan baru..

Lepas breakfast tadi masih lagi duk depan tv and at the same time mesin basuh sedang ligat berpusing.. Husband baca suratkhabar manakala anak pula explore kapal terbang craft dia.. Tak tau plan ke mana hari ni.. Adik ajak ke pameran Karnival Usahawan Desa di Putrajaya, hurrnmm pelawaan akan dipertimbangkan, tengok keadaan..

Cerita tentang hobi, saya suka membaca, crafting, scrapbooking and gardening.. Tapi hari ni dapat hobi baru..
 

 Sambil bermalas-malasan, saya berblogwalking..


Singgah dari satu blog ke satu blog yang lain, tinggalkan jejak dan follow blog kawan-kawan baharu.. Seronok juga, detik saya dalam hati..


Seronok sebab dapat berinteraksi dengan kawan baru di alam maya padahal mereka jauh di Penang, Sarawak, Sabah etc. Macam-macam cerita saya baca dari blog mereka, ada cerita tentang travelling, cerita pengalaman sendiri, cerita tentang anak-anak, kongsi resepi dan secara tak langsung saya dapat ilmu baharu.. seronok sangat!


So from now on, blogwalking jadi hobi baharu saya.. Kepada para blogger sekalian, sudi-sudilah meletakkan link blog anda di ruangan komen di bawah ini.

Saya nak tahu cerita anda di samping menambah kenalan.. Mungkin ada antara blogger pernah datang ke blog saya tapi saya lupa untuk balas kunjungan..


Si comel ni kata :
"Boleh saya dapatkan URL blog anda? Senang saya berblogwalking..hehehe"

Lebih istimewa lagi, sekiranya saya terjumpa blog saya di bloglist anda, saya akan senaraikan anda dalam My Fav Blogger di blog ini.. ;-)

Okay, bye..

28 comments:

  1. boleh..ni url blog ena;)

    salam ukhuwah..ena dh follow awak


    http://www.aeinnamusa.com/p/promosi-terkini.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih aeinna Musa..
      Salam Ukhuwah juga diucapkan.. :-)

      Delete
  2. Hehe...jauh tapi terasa dekat..manisnya ukhwah...tidak pernah bersua tapi boleh baca isi hati masing masing melalui entry...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah namanya keajaiban ikatan persahabatan alam maya PeRdU cINta.. ;-)

      Delete
  3. Singgah petang...yg jauh blh dekat kan..sila lah dtg ke blog..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum...morning... salam ukhwah dr ruby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ukhwah juga diucapkan kepada Ruby.. :-)

      Delete
  5. selamat pagi :) moga hari anda diberkati ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat pagi Athirah,
      in shaa Allah, terima kasih.. :-)

      Delete
  6. keep blogwalking . blogwalking mmg best . selain dpt baca kisah mrk , dpt gak beramah mesra ...

    ReplyDelete
  7. Salam kenal LZ..... memang betul kata awak, memnag seronok bw ni, bestkan dapat baca cite orang hihi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg best hainom.. Kisah yang genuine terasa dekat di hati.. :-)

      Delete
  8. salam...first time singgah blog u. menarik!!!!
    jemput singgah blog saya http://wonderfulprimrose.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. salam dear, kita dah pos buku, nanti check ya..TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Linda,

      Oh yer ker? Alhamdulillah rezeki, dapat nanti saya beritahu.. Thank you so much! ;-)

      Delete
  10. salam ukhwah LZ, kak ana singgah sini, memang best bila blogwalking ni kan :) jom singgah anajingga.com pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ukhwah utk Kak Ana,

      Betul sangat2 Kak.. Lepas ni keraplah saya berblogwalking.. :-)

      Delete
  11. saya pon suka sgt berblog..tapi kekangan masa membataskan hobi saya yg satu nih..hahahhaa..saya selalu baca blog travelling sebab saya nak jelajah satu dunia ..hahhahaa ...
    kalau personal blog saya suka sgt Fatin Liyana .......nih URL blog saya:
    http://aimanbudakbaik93.blogspot.my

    btw,knp tak letak nuffnang ?bole dpt side income...adakah iklan yg pasal tiket pnerbngn tuh iklan yg boleh LZ jana pendapatn sampingn dr berblog?jawab kat chatbox saya ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih aiman mania sudi singgah sini.. Saya akan reply di sana.. :-)

      Delete
  12. Selamat berblogwalking. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berblogwalking juga kpd Aisya Ahamad.. Thanks sudi singgah.. :-)

      Delete
  13. Seronok menjelajah blog orang lain tapi kadang tak dan lah. Sendiri punya pun jenuh nak berupdate lagi lah nak baca blog orang lain. Kalau sempat je lah ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setujuuu sgt dgn Kak notie.. Saya tetapkan 10 or lebih blogwalking sehari.. Kalau ikutkan masa berhabuk jugak blog saya ni..;-)

      Delete
  14. alahai cutenyer baby tu mintak url..
    anyway sy pon suka blogwalking sekarang ni.. dah follow :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bestkan blogwalking..
      By the way, thank you so much Jasmarina for being my follower.. :-)

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...