Sunday, November 22, 2015

1st GIVEAWAY by MB

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca blog saya.. Kehadiran kawan-kawan di blog ini sangat dialu-alukan.. Bila ada masa free saya pula akan membuat kunjungbalas.. ^_^

Seperti lazimnya, hari Ahad saya akan join segmen hasil berblogwalking.. Mana-mana segmen yang menarik saya akan join sekadar suka-suka dan dengan harapan dapat menambah kenalan..

Kali ni saya telah di'tag' oleh my buddy : Mrs. A untuk join segmen ini.
Sesiapa nak join segmen ini pun boleh, tak perlu tunggu tag.. Syarat 'tag' hanyalah optional ;-)

Segmen kali ni diberi nama : 1st GIVEAWAY MagicBaked.

 1st GIVEAWAY MagicBaked

Syarat-syarat penyertaan amat mudah hanya 1 hingga 5 dan boleh didapati setelah anda click banner di atas. 

Jom kita meriahkan lagi segmen. Kalah menang rezeki masing-masing.
Motif utama bukan untuk merebut hadiah tetapi menambah kenalan dan menyokong sesama bloggers.. Namun pemilik blog menjanjikan hadiah yang berbaloi-baloi : Simple Contest For Great Gift.

Cepat-cepat segmen dibuka sehingga 29.11.2015.

Moh kita join ramai-ramai.
Okay, akhir kata Selamat Berhujung Minggu.. Take care everybody..
Wasalam..


16 comments:

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...