Saturday, July 30, 2016

Deco Giveaway by ANNEKAYRA.COM

Assalamualaikum diucapkan kepada pembaca blog saya.. Semoga rakan-rakan blogger dipemudahkan segala urusan.

Hari ni saya join giveaway seterusnya yang telah ditag oleh si cantik manis, Vanilla Maple. Giveaway ini merupakan Deco Giveaway dianjurkan oleh www.annekayra.com..

Deco Giveaway ni memang sesuai dengan jiwa saya yang meminati hasil creative seperti kraftangan dan hiasan dalaman. Buktinya ada beberapa entri di blog saya mengenai hasil seni tersebut.

Justeru, saya dengan ini amat berbesar hati untuk menjemput atau tag 3 rakan blogger terpilih di bawah ini untuk menyertai Deco Giveaway ini :

Mrs. A
Lenne Zulkiflly
Pn. Yuslina

Selain itu, sesiapa yang ingin sertai Deco Giveaway ini dan ingin mendapatkan maklumat lanjut, sila click banner di bawah:

Deco Giveaway Annekayra.com

Syarat-syarat penyertaan secara ringkas seperti berikut:

1. Sila follow blog ANNEKAYRA.COM atau boleh click butang 'Follow' di sidebar sebelah kanan blog tersebut,

2. Post entry mengapa anda ingin menang hadiah ni :) Copy image dan link kan image tu ke entry ini,

3. Tinggalkan komen di entry www.annekayra.com berserta link entry blog anda,

4. Tag 3 orang rakan blogger anda,

5. Goveaway ends on SUNDAY, 31st July 2016 at 23:00

Untuk pengetahuan, para pemenang akan diumumkan pada hari RABU (3.8.2016) dan pemenang dipilih berdasarkan entry paling kreatif.

Okay, itu sahaja serba ringkas mengenai penyertaan Deco Giveaway dari Anne Kayra.

6 comments:

  1. Good luck... Btw, awk di tag..

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/07/pencarian-bloglist-ogos-by-aisyhah-nyais.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Cikla, in shaa Allah saya akan menyahut tag Cikla.. :-)

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...