Friday, September 16, 2016

Al-Fatihah

Assalamualaikum dan Selamat Hari Malaysia kepada pembaca blog saya..

Sedih dan sayu begitulah yang boleh saya katakan tentang perasaan saya sekarang.. Pagi ini dikejutkan dengan berita pemergian YBhg. Dato' Haron Din ke rahmatullah.
 Al-Fatihah...

Ustaz Haron Din

Sungguh pun tidak mengenali Allahyarham secara peribadi tetapi sangat terkesan dengan pemergian ulama tersohor dan disegani ini.

Saya masih ingat kemunculan Allahyarham dalam rancangan forum perdana pada tahun 90-an, Allahyarham sangat aktif ketika itu. Pandangan dan nasihat keagamaan dari Allahyarham mudah menusuk ke kalbu kerana cara penyampaiannya tersendiri.

Semoga roh Allahyarham ditempatkan di kalangan orang-orang solihin.
Amin..

14 comments:

  1. Wkmsalam.
    Semoga rohnya dicucuri rahmat.
    Al-Fatihah.

    ReplyDelete
  2. suram hari malaysia hari ni.. entahlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun perasan situasi yang sama.. tak meriah, suram mcm Gee kata.. :'(

      Delete
  3. Al-Fatihah..semakin ramai alim ulama yang meninggalkan kita..takutnye.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Yana Libra, risau dan takut dengan zaman akan datang bila kita kekurangan alim ulama.. :'(

      Delete
  4. ALFATIHAH..PEMERGIAN YG DITANGISI LANGIT DAN BUMI...

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah. Semoga Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

    ReplyDelete
  6. insyaAllah syurga tempatnya. aminn

    ReplyDelete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...