Friday, December 09, 2016

Instagram Berwajah Baharu

Assalamualaikum dan Salam Jumaat kepada semua pembaca blog saya yang dikasihi.. Didoakan semoga kalian dipermudahkan segala urusan dan dirahmatiNya selalu.

Pagi ni check my Instagram @ IG..


Wahhh baru perasan.. 
IG berwajah baharu laaa..  Start bila? Semalam tak perasan pun.

Apa yang dikatakan berwajah baharu? 
Okay, saya ambil contoh my IG @papernplanner, hihihihi 

 @papernplanner

Cuba expand bahagian comments.

 

Ada 'love' dan 'reply' pada setiap komen so kita boleh 'love' dan balas setiap satu komen yang kita suka secara berasingan.. Sebelum ni hanya satu sahaja love besar bawah gambar dan tak boleh reply satu-satu. Reply pun kena tag IG untuk alert kann.

Overall I like dengan penambahbaikan IG sekarang. Anda pula bagaimana? 




Ini saja perkongsian saya. 
Thanks for reading.
Wasalam..

4 comments:

  1. Siqah suka part komen tu.. boleh klik love dan now dah boleh turn off comment jugak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh adik, boleh turn off comments jugak.. waaahhh best..best.. ;-)

      Delete
  2. mek lame dah tak bukak ig. hmpir dua tahun dah kot. hihiih.

    bab planner tu nk kne reply emel la. mek tk reply lg kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya lebih suka IG mek drpd Fb.. IG byk gambar boleh belek.. hehehe

      Takpe mek take your time asalkan saya dah reply.. :-)

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...