Sunday, September 28, 2014

The Versatile Blogger Award


 Assalamualaikum & Happy Weekend to all readers..
Minggu ni saya takde plan ke mana-mana, so masa yang ada hujung minggu ni saya penuhi dengan membalas surat penpals, update incoming and outgoing postcards, update stock my online business i.e My Exclusive Boutique, pendek kata buat segala hal-hal berkaitan dengan blogging.. 
Senarai "Things-To-Do" semua dah update dalam Filofax just ikut, senang kerja... hehehe

Minggu lepas blogger Mrs. A dari blog My Blog My Stori ada tag saya berkenaan segmen 'The Versatile Blogger Award'.. Thanks Mrs. A sebab sudi menyenaraikan saya sebagai salah satu blog yang Mrs A suka singgah.. hehehehe sungguh terharu, sob..sob..sob... 

 

Saya pun mula merajinkan diri untuk sertai segmen-segmen or giveaway  (ni belum pernah cuba mungkin projek akan datang) hasil dari recommendation Mrs. A juga.. Maklumlah kami sama-sama junior blogger so kenalah rajin berkunjung ke blog kawan-kawan untuk kenalkan diri dan berkenal-kenalan bagi menjalinkan silaturrahim sesama rakan blogger yang lain.. tak gitu? hehehe

Okay, setiap segmen mesti ada terma dan syarat-syarat yang perlu dipenuhi. Jadi syarat-syarat segmen 'The Versatile Blogger Award'  ialah :

 1. Ucap terima kasih kepada blogger yang tag anda
2. Letakkan link blog mereka  
 3. Tulis 7 Fakta mengenai diri anda
 4. Pilih 15 blog yang anda ikuti dan calonkan sebagai 15 blog ini kepada 'The Versatile Blogger Award'

Status syarat-syarat di atas telah saya penuhi seperti berikut:

1. Ucap terima kasih kepada blogger yang tag anda - done!
 Terima kasih Mrs. A dari blog My Blog My Stori 

2. Letakkan link blog mereka : done! 
Mrs. A - My Blog My Stori : http://mrsablogstori.blogspot.com/

3. Tulis 7 Fakta mengenai diri anda - done!

7 fakta mengenai diri saya seperti berikut :

(i) Saya dilahirkan dalam bulan February,
(ii) Saya merupakan anak perempuan sulung dalam keluarga,
(iii) Saya tidak suka aktiviti lasak,
(iv) Saya suka membaca bahan bacaan selain dari novel,
(v) Saya suka makan seafood,
(vi) Saya suka menonton siri Revenge,
(vii) Saya sangat meminati pelakon Emily VanCamp..


4. Pilih 15 blog yang anda ikuti dan calonkan sebagai 15 blog ini kepada 'The Versatile Blogger Award' 


Bab ni agak susah sikit sebab saya junior blogger, siapalah teman-teman blogger yang akan saya  tag yer... hurrmmm okay..so saya tag blog yang saya suka kunjungi iaitu :


Yeay!!! Akhirnya berjaya juga men'tag' blog teman-teman blogger.. Maka lengkaplah segala requirements untuk segmen The Versatile Blogger Award ini..

Kepada teman-teman blogger yang telah saya tag, terpulang kepada anda sama ada untuk menyertai segmen ini atau sebaliknya.. Niat saya untuk bookmark blog anda di samping mudah untuk saya blogwalking akan datang.. 
Sharing is caring kannnn...






9 comments:

  1. wahhh terima kasih link kan blog saya yg idop segan mati xmau tu..hehehehehe...salam kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan juga kepada Cik Puan Nurul,

      Terima kasih singgah ke blog saya..

      Kunjungan teman-teman blogger sebagai pembakar semangat untuk update entry baru.. hehehehe

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you coz sudi menyahut segmen ni.... ;-)

      Delete
    2. You are most welcome Mrs. A.. :-)

      Delete
  3. Thank tag Cik Mimie..

    dah pernah buat dah http://norshamimi.blogspot.com/2014/08/7-thing-must-know-about-me-versatile.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's okay Cik Mimie,

      Anyway thanks a lot sebab sudi singgah ke blog saya.. ^_^

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...