Friday, September 18, 2015

Exchange Bloglist for FREE..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers, my blogger friends, sahabatku sekalian.. Alhamdulillah masih diberi peluang untuk meneruskan kehidupan.. Doaku semoga kalian dirahmatiNya selalu..

Kesempatan ini juga ku ambil untuk menjalinkan ukhuwah  sesama rakan blogger dan pembaca semua..


Saya puas berblogwalking dan meninggalkan jejak dengan mengikuti or follow setiap blog yang saya kunjungi.. Sambil menjelajah dari blog ke blog terlintas di fikiran untuk bertukar-tukar link or exchange bloglist. Saya ingin mengenali rakan-rakan blogger saya dengan lebih dekat lagi.. 

Untuk pengetahuan, setiap hari I give priority kepada bloggers dalam senarai Bloglist sebab update terkini blog mereka terpampang di sisi blog saya.. Easy for me to reach them.. dan selepas itu baru saya akan berblogwalking meninjau blog yang lain. 

Bertitik-tolak dari situ hari ini saya ingin berkempen..  Kempen untuk bertukar-tukar blog list for FREE.. Free tu I mean tak perlu join segmen or giveaway or any peraduan. 

Saya telah menambah satu ruang iaitu 'Let's Exchange Bloglist' kepada rakan blogger yang berminat. Column ini khas untuk tukar-tukar bloglist. Tak kiralah apa tajuk bloglist anda. 

Cara yang mudah hanya letak blog saya di bloglist anda dan saya akan senaraikan blog anda di bloglist saya - win win situation gituu.. Jika berminat just komen di entry ini supaya saya boleh berkunjung balas untuk pastikan blog saya sudah disenaraikan di blog anda. Kepada yang telah sedia letak blog saya di bloglist anda, terima kasih diucapkan.

Berikut merupakan bloggers yang telah meletakkan blog saya di bloglist mereka :


 Apa pun tiada paksaan.. Saya faham setiap bloggers ada konsep tersendiri antaranya dengan menjadikan bloglist mereka sebagai hak exclusive. For me, jika tidak berminat it's okay. I respect your privacy.. I still follow their blog during my blogwalking. No heart feeling.. ^_~

Itu saja.. 
W'salam





26 comments:

  1. salam singgah, saya buat kujungan balas... :)
    terima kasih.. saya follow blog ni juga..
    best of luck.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Dramatic Uniq,
      Terima kasih kerana sudi follow blog saya..

      Delete
  2. salams pagi jumaat LZ, kak mieja memang follow blog LZ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Jumaat Kak Mieja,
      Terima kasih sudi follow blog saya..
      Kalau Kak Mieja ada senaraikan blog saya di bloglist bagitahu yer, I'll do the same.. ;-)

      Delete
  3. kak mmg dh follow blog lz n sentiasa ikuti n3 yg diupdate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Kak Paridah.. Saya pun follower blog akak..
      Kalau akak ada senaraikan blog ini di Bloglist beritahu saya, saya akan senaraikan blog akak di bahagian 'Let's Exchange Bloglist'.. ;-)

      Delete
  4. Thank you sebab singgah tanah kite...

    Singgah sini lagi... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama kasih Siti Nurzafirah.. Kalau sudi exchange bloglist bagitahu yer.. ;-)

      Delete
  5. Muahhaaaaa..... I follow u LZ.
    Maaf jika aku tak faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. A, now I know why they call 'frust menonggeng'.. By the way, your blog sudah lama ada dalam senarai bloglist saya. Terima kasih kerana meletakkan blog saya di blog Mrs. A.. ;-)

      Delete
  6. Alhamdulillah moga ukhuwah yang terjalin berterusan ye kak..amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih PC.. Bergitulah yang saya harapkan.. :-)

      Delete
  7. mia ke sini....

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #18. (^_^)

    Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2015/09/senarai-url-blog-18.html

    - Mia Liana -

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Mia Liana,

      Syukur alhamdulillah blog saya terpilih.. Gembira sangat, bukan senang tersenarai dalam bloglist popular Mia Liana ni..

      Delete
  8. Replies
    1. Thanks ejul, sudi singgah..
      Saya akan singgah ke segmen yang disenaraikan itu.. :-)

      Delete
  9. Assalam. Good idea. Saya dah add your blog to my bloglist. Jenguk2 lah ye. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Aznin,

      Terima kasih sudi exchange bloglist. Saya akan menyusul.. :-)

      Delete
  10. Replies
    1. Terima kasih Nor Marshaliza,

      Saya sudah menyusul ke blog Puan dan follow.. :-)

      Delete
  11. hai jemput singah.. nice fashion here and salam perkenalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih singgah D' Ketapang Collection dan saya akan singgah di sana..
      Salam perkenalan juga diucapkan.. :-)

      Delete
  12. wah menarik, tp iena x buat bloglist lg kt blog.. nanti dh buat iena singgah sini :D
    bz siket kerja xde masa godek2 blog sgt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Iena Eliena..
      Sure take your time dear.. :-)

      Delete
  13. Saya dah add akak kat bloglist saya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you ana fatihah.. Sis letak blog ana juga..

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...