Saturday, September 26, 2015

Lawak hujung minggu

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera to all readers..

Pagi hujung minggu selalu memang best.. We spend our own sweet time kann.. Kalau takde plan ke mana-mana, duduk rumah dengan family pun best.. Dapat breakfast sama-sama..


Al-kisah hari ni saya nak kongsi entry berunsur santai iaitu post dari Facebook.
Tak silap saya post ni viral dari FB Siakap Keli.. Saya kongsikan di sini sekadar suka-suka sebab pada saya kelakar.. Sesiapa pernah baca sebelum ni anggaplah siaran ulangan.. ;-)


Kalau betul lah cerita ini.. Memang tak dapat dibayangkan perasaan dapat jiran camtu. 
Okay itu saja.. 
Happy weekend everyone..




16 comments:

  1. Haha...kan dah kata, jangan masuk campur urusan binatang...
    Seram juga kalau ada jiran macam tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trauma Fidah Shah, tegur pun takut.. Hihihi

      Delete
  2. kahkahkahkahkah!!! jangan masuk campur urusan binatang yang takleh blah tu!!!! hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn dik Zizie Zack, masuk campur urusan orang bolehlah pulak.. Hihihi

      Delete
  3. Hahaha terhibur Nad pagi pagi baca cerita kelakar camni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, menceriakan pagi Isnin Nad ;-)

      Delete
  4. assalam... salam kenal... tq sudi ke blog adarnadzmie....

    gelak akak pagi ni dpt baca cerita lucu ni... kesian pulak arnab tu...hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam kak,
      Terima kasih kunjung balas.. Hihi lawak yang menceriakan pagi Isnin.. ;-)

      Delete
  5. hhahhaha.. ada terbaca.. mmg gelak sakan masa tu

    Jom singgah blog : Nurfuzie.com
    Jom singgah entry ni: Malaika Oil Produk Semulajadi terbaik untuk kulit
    dan juga entry ini Tawaran Iklan Di Blog Cik EN serendah RM10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun sama Eintan Nurfuzie, masa mula-mula baca.. ;-)

      Delete
  6. Fuh sadis sungguh dapat jiran macam ni... rasa nak nyorok balik pintu je. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sadis sungguh kak, kalau saya elak dari bertembung jiran camni.. Takut.. hehehe :-)

      Delete
  7. aiyooo. hahahah. kucen saya dulu penah bawak balik anak rabbit. di gigitnya kat tengkok rabbit tu bawak balik. habis berdarah2. punye la seriau nak gitau jiran. tapi nasib baik jiran tu ok je,, ehehe.. kucen saya bukan nak makan pon. saje dia nk buat main.

    meh jemput jalan2 blog saya lagi ye.. =)

    http://myraanneba.blogspot.my/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiyooo Myra Anne, ngeri saya baca..
      Saya tak bela pets, so tak tau cara handle situasi camtu.. Kalau saya mau menggeletar kepala lutut dan terbayang-bayang tu semua..
      Nasib baik jiran sporting, tak macam jiran dalam cerita ni.. huhuhu

      Delete
  8. hai assalam ... singgah sini jap hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. AsSalam Mek Da,

      Hai, terima kasih singgah.. ;-)

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...