Friday, August 12, 2016

Pasrah..

Assalamualaikum dan Salam Jumaat diucapkan kepada semua pembaca blog saya. Hari Jumaat yang penuh barakah. Semoga Allah terima doa kita dan luaskan pintu rezeki serta kita dikurniakan rahmat dariNya, amin.

"May Allah accept all our dua and widen our rizq with lots of Barakah. Amen."


Don't forget to look after your parents, siblings, relatives and friends. Make sure they are okay. Sometimes they are going through things that are really heavy but they might not say it.

Saya merasainya. Saya sedang mengalami situasi ini iaitu situasi apabila ada antara orang yang saya sayang mengalami kesusahan. Saya nampak dan tahu masalah mereka, saya cuba membantu tapi tak mampu.. Akhirnya pasrah! Sedih sangat, apa pun saya hanya mampu berdoa.

11 comments:

  1. singgah pagi...
    salam jumaat...
    membantu dr segi mendoakan supaya Allah permudahkan urusan mereka itu pun di kira membantu :) jemput join giveway nieyl..
    http://seindahcerita.blogspot.com/2016/08/giveaway-friendship-by-seindahcerita.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga dimakhbulkan, amin..
      Thanks atas jemputan giveaway Nieyl.. ;-)

      Delete
  2. Assalamualaikum sis. Semoga Allah permudahkan segala urusan sis 😃

    Salam jumaat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Han.. amin.

      Salam Jumaat juga diucapkan kepada Han.. ;-)

      Delete
  3. SALAM JUMAAT LZ..JGN JEMU BERDOA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Jumaat Kak Paridah,
      In shaa Allah..
      Terima kasih Kak :-)

      Delete
  4. Assalamualaikum kak LZ =)

    Benar kak. Kadang2 kita tahu masalah orang terutama ahli keluarga sendiri, tapi kita tak dapat bantu. Hanya mampu mendengar pun jdilah. Huhu.

    Have a nice weekend akak dan keluarga =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah situasi dia Siqah, sedihkan.. Semoga doa kita sampai dan mereka dipermudahkan..

      Delete

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...