Saturday, November 30, 2013

Shopping Groceries during AEON Membercard SALE!


Hari ni 30hb. November, 2013.. 
tetiba teringat semalam hari Jumaat Aeon Seremban 2 start SALE untuk membercard.. Shopping RM100.00 dapat rebate RM10.00 dan pemegang kad ahli juga boleh redeem point untuk tukar kepada voucher, yeay!!

Sebagai pemegang kad ahli, saya  pun terjebak sekali.. 
Tetapi bukan shopping sakan just beli barang keperluan.. Kebetulan barang dapur habis so masa ni la sesuai spend di Aeon Supermarket..

Jom layan gambar..
v
v
v

 
 Antara bahan basah yang ada.. Fresh dan bersih sebab tu saya suka membeli bahan basah di Aeon Supermarket..

 Takde keja ketam jadi mangsa..


Excited memilih sayur sambil melayan karenah si anak bertanya itu ini.. Basically tanya jenis sayur.. maklumlah kanak-kanak baru belajar, hehehehe

Time ni dalam kepala sedang asyik berfikir apa kombinasi yang sesuai untuk masak sayur kobis bunga nih.. Sabab tu camera focus pun x layan.. huhuhuhu

Hah.. tempat ni memang takde dalam senarai tapi terpaksa singgah jugak demi melayan permintaan si Arief mencari snek super ring kegemarannya..

In conjunction with 'No Plastic Bags' campaign every Saturday, so saya dah get ready dengan shopping bag sendiri.. 



Inilah hasil berbelanja kali ini ^_^

Last destination, saya singgah di AEON Member counter untuk check point..

 Sila abaikan punggung-punggung manusia itu.. focus kepada signboard sahaja okay..

Memandangkan saya hanya 2,156 points sahaja, so saya tebus  1,500 points untuk dapatkan voucher RM10.00..

Tadaaaa!!!


 So berbaloi-baloi at least I got something rather than nothing, hehehe..
 

0 comments:

Post a Comment

Leave your friendly messages here ^_~
Feel free to visit my blog again..

Loading...